Hejjsvejjs!

Hejjsan allihopa!

hoppas det är nån som läser min ganska nya blogg! =) :) :D =D ! Ska försöka lära mig lite mer nu B-) ! Haha jag ska skriva om lite olika spel jag är med på:

Först på panfu heter min panda : PandanLollo99
Och kallas Lollo :

 

På Club penguin heter min pingvin : PinguLina21

Kallas Lina :


På pandanda heter min ( panda eller vad det är) Milllan :
Med tre l .




Och det här är min ( vad det nu är ) på Chobots: Jag har en hel familj som jag är inne på alla men den jag gjorde först heter : JessicaAlyson.
Kallas  ( bakvänt) AJ

Min ( avatar) på Spineworld heter okså JessicaAlyson.

Kallas okså A J .



( Hittar ingen bild och kommer inte in :( )

 

Det är mm men måste dra hejdå! Syns!

 

Håll höjden! / SoffaN<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0