Soque

I dag adopterade ajg en Soque! Det tar ett tag innan jag lär mig namnet :P Men jag tog den för den är sååååååå söööt och jag älskar rävar!!!

Jag har en räv ( Ja ett gosedjur asså) som jag fick när jag var liten och hadde nyss lärt mig skilnad mellan ä och e och visste att det hette räv men ändå döppte jag räven till reven! Hihi!

Ja, men i dag när jag var ute och gick men min räv så kände jag vinden blåsa i mitt hår när jag gick förbi stranden i panfu! Nu är det snart sommar! Min soque ville bada, jag tvivlade lite först vattnet var så kallt, men räven hadde så mycket päls! Men räven var så ny jag visste inte mycket om den än. Jag lovade räven att vi skulle gå hem och bada sen så ska jag läsa på lite på soque! Sen så måste jag komma på ett namn! Komentera vad min Soque ska heta! Jag ska tacka er i bloggen om nån kommer med ett riktigt bra namn!


Håll höjden!
 / Lollo och " Räven som vil ha ett namn"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0