Hej Tjena

Hejsan !

Jag kommer inte lägga ut inlägg i morn för då ska jag åka till Åland! Jag vet vart på Gräsö 2 veckor och nu Åland! Fast det är bara en natt. Vi ska åka jag, mamma och vad ska man säga typ "Låssas" eller "Bonus" pappa och bröder. Nått sånt i alla fall vet inte vad man kallar det. Och ikväll ska jag på DIGGILO!

 <----- Klicka för större bild.


Jag tror Lollo skulle lägga ut nått inlägg mer i dag men jag vet inte.

Och sen ska jag hälsa från Lina att på club penguin måste ni skynda er in på om ni vill vara med på Music Jam för det försvinner i morn!

mvh/ Soffan


P.s Jag har hört att några eller "rätt så många" mer pandor ska börja skriva i bloggen :) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0