Hejsan!!!

Hejsan jag måste berätta en sak! Om ni läst panfubloggen vet ju att man skulle gå in panfu´s facebook sida och gilla och skriva en komentar. Och det 25 första eller vad det var skulle få ett pris. OCH EN AV DOM VAR JAG!!! :):):):D:D:D 

Kolla själv vad jag fick:

<--- klicka för större bild.


Och jag kommer inte skriva på ett tag för i morgon åker jag till sveriges huvudstad! Stockholm!!! Jepp!

Kommer hem till helgen!

Och kolla inlägget under som Lina skrivit hon är väldigt upprörd nu! Hoppas hon kommer över det snart för hon håller ju på med stamps. ( det på club penguin)

Ha ett fortsatt trevlig sommarlov! =)

/ Soffan




Kommentarer
Postat av: PandanLollo99

Hehe testar om smilesar funkar! :!: :) :D :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0