Kommer inte på någe....

Hejsan sorry jag har inte skrivit på ett tag! Men jag vill fråga en sak skriv om du vill i komentar rutan:

Är det nån som vill skapa en blogg tillsammans med mig?

Jag kanske vill göra det men då gäller detta regler:

Att vi ska prata väldigt mycket om bloggen inte bara bestämma saker utan att fråga den andra.

Håll dig helst till temat: Club Pengui, Panfu,Pandanda,sims,iite det riktiga livet, spel, sagor, och ja sånt.

Dela inte ut för mycket privatinformation.

det var dom reglerna jag kom på nu.

Om du vill detta skriv en komentar här är ett exempel:



OBS!
Glöm verkligen inte en e-post så jag kan kontakta dig eller väldigt gärna ditt bloggnamn om du har en blogg. Komentera och skicka ett mail till [email protected] .


mvh/ SoffaN

Kommentarer
Postat av: Carolina B

Heej Lollo.

Jag Carolina B ;)



Bra blogg kolla gärna min blogg www.panfuhasten.blogg.se

2010-06-11 @ 12:32:37
URL: http://panfuhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0