något underbart

hejsan förlåt att jag inte skrivit på länge.

Jag måste berätta en sak som hände. :

Jag och mamma var på väg hem, när en skata flög framför bilen och vi hörde att det fastnade. Som tur var vi nära vårt hus och då när vi stannade på gården så gick jag och kollade fram på bilen.

Där satt skatan fast. Jag är en djurälskare så jag började förstås att gråta. Men mamma tog bort honom från bilen då såg vi att det levde!  Mamma la den på backen men den kunde inte flyga. Jag sa att vi inte kunde släppa den, den kunde ju inte klara sig. Så vi la han på marken och försökte få han att flyga då gick det inte för honom.



Vi tog honom till baksidan för att hjälpa han där då började han skrika. Och rätt som det var flög han!!!!!! Jag blev jätte glad när han flög iväg. Jag döppte han till Skatis.


Jag önskar dig Skatis ett bra liv:



<3<3<3<3<3

mvh/Soffan

Kommentarer
Postat av: fredag

du är så snäll<3333 saknar dig jätte mycket

2010-07-19 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0