SOMMARLOV!

Hejsan alla glada!

I går fick jag sommarlov!!!!! Andledningen till att jag skriver det i dag var för jag sov hos en kompis. Ja, vi var ju åtta stycken som gjorde det men aja.

Ingen klocka ringer mer,. ingen skola snart man ser. Hej och mors goodbye gamla plugg! Ingen klocka ringer mer,. ingen skola snart man ser, inte gör det oss ett dugg! GAMLA PLUGG!

Haha den låten för sexorna sjunga varje år innan dom börjar högstadiet! Fast vårat högstadie ligger bara några meter ifrån den "vanliga" skolan som jag går i nu.



Som tradision på vår skola sissta dagen är : Att vi får glass, och att vi slutar halv ett och att vi inte jobbar nått!

Oj och efter skolan som tradision får sexorna springa runt med vatten hinkar och kasta på lärarna! Hihi jätte kul!

Så sjunger vi i kyrkan på kvällen och fikar hemma med släckten och så jaja...

Ses!
mvh / SoffaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0