Hej hej

Hejjsan Milllan här!

I går skulle jag visa upp mina stieler men jag fick inte tid så jag gör det i dag i stället! Okej då börjar vi:

Blå klänning och Blå blommmor överallt! Blått är snyggt och passar bra med både blommor okså nu till sommmaren!

 

Andra stilen!


Gul tröja, lila halsband, blå blomma i håret, en blå kjol och blåa skor! Ser ut som en snyggt dag på stranden, men okså om man ska fort in och handla!



Blått verkar vara mode just nu!


Och för dom som inte är member har jag okså en stil i dag!
Den är här:

Tack  för bilden!

Det var det det! Vi ses!
// Milllan!

P.s glöm inte att det är Cinco de mayo och Zing " han med biljetterna" är i pandanda! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0