Lina´s Tisdags stiler!

Tja som jag hört har Milllan haft sina stieler i dag.

Men Tisdag är min Stile dag!!!!!

Såååååååå häääär kooooommer veckans stieler fråååån miiiiiiiiiiiig!


Som ni vet är det ju nån grej från förr i tiden över hela club penguin så det blir sånna stiler!

1¨'

Rätt så vacker klänning och ja vad ska man säga "huvan" och håret uppsatt så där. Väldigt vackert!

 

2

 


Väldigt rolig drälkt en drake och monster fötter "Mössan" med en pingla där! =D



Och för icke members:

Bälet är det blå i card-jistu och hatten får du om du går till the lighthouse och går fram till bordet med hatten.

Nu ska jag välja en tills på söndag! Hmm rösta gärna!!!!!!

See ya!

   // Lina


Kommentarer
Postat av: wilalex

jag tyckte drak och sov dräkterna var snygga

2010-05-12 @ 15:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0