Sjuk...

Hejjsan jag är sjuk i dag. :( jag har ont i halsen.

Milllan och AJ´vill sluta med veckans stiler. Så det blir bara Lollo och Lina. Och dom ska börja nästa vecka kanske.'


Men nu ska jag visa lite bilder på världens sötaste katter! Mina katter asså ;P Vi har två stycken här är dom:

Det här är Lisen! Hon är så söt och hon följer mig oftast och vill alltid gosa!


Den här katten heter Sigrid men mina bröder började en gång kalla henne Mini så nu är hennes namn Mini typ för alla säger så. Hehe hon ligger under en gammal säng uppe vid vinden. Hon är lite mer rädd av sig men vill ändå gosa!


Lisen hon högst upp är mamma till Mini katten längst ner.



Vi ses!
mvh/SOFFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0