Tja!

Tjena Lina är här!

Jag ska berätta min förmiddag för er!

Det är ju den " Medeltida Världen" på club penguin!

Ska visa och berätta lite ;) :

Jo det började med att jag vaknade och åt frukost och så.

Sen så gick jag ut ur min iglo och gick till the town. Då kom jag på att det var medeltida grejjen i dag!

Jag gick till town och såg att allt var medeltida!
" Å nej  jag måste skaffa medeltida kläder" tänkte jag.
Så därför gick jag först in till " MARKET" . ( Marknaden) .



En puffle gjorde en slags "Elddans" där inne. Det var ett coolt rum! Och så började jag köpa lite kläder så jag skulle passa in. Och så hittade jag lite saker i katalogen som jag ska visa nu:


Klicka på ljuset för att få fram:

.. En drakdrälkt!

Och..

.. Klicka på den gula saken på " Skynket" eller vad det är för att få fram:



Och klicka här:
'
Klicka där för att få:


Det var dom och så hittade jag ett papper med saker:



Efter att ha fixat håret och en ny klänning gick jag in i KINGHTCLUB:

Det var väldigt svart vitt golv men ändå coolt! Och så gick jag upp för trappan.


Jag kom upp och såg att spelen fanns denna tid och där låg lite pizza jag tog hehe. Så gick jag ut på balkongen och såg ett stort svart mörkt torn vid the ski hill! Oj!

Så gick jag in på cafeet.

Jag såg att det fanns Cream Soda! Jag tog lite och såg på det vackra cafeet sen gikc jag upp.


wow det var coolt!

Och så kom jag till the dock:

Mmm så vandrade jag till the beach:


Jag gick in...



Sen bara sprang jag runt hela ön!!!!!!!




Jag berättar mer om min dag senare eller i morn! Är så hungrig måste äta på the pizza parlor!!!!!!!!!!!

See ya! / Lina
( Som stukit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0