Tja

Hejjsan jag har ju knappt hunnit skrivit nått det har ju bara vart Lollo som har skrivit hehe. Och har Lina skrivit nån gång? Jag skriver ju mest om club penguin och panfu. I dag tog vi stekrampssprutan! Jag tror vi var sena med det. Aja här är en bild jag gjort med Lollo och Lina!

Det är en håll höjden bild! Hehe!

Jag ska säga att Lina och Lollo är jätte bra vänner men dom börjar nästan jämt brka om små saker. Ena stunden är dom bästisar andra är dom Ovänner!
Undra hur dom har det nu.

Och glöm inte och komentera för jag älskar komentarer!

Nu måste jag göra den trökiga matte  läxan :/

 Ha´re bra! / SoffaN


Kommentarer
Postat av: fredag

ja den är så trökig lika trökigm sokm trök mbök slöjden

2010-05-05 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0